joi, 18 iulie 2013

Întâlnire cu Farmec la Oradea

Ieri, 18 iulie 2013, Oradea s-a umplut de farmec... la propriu! „Caravana” brand-ului clujean Farmec a poposit și în orașul nostru, în aparență privat de un acces lejer la aceste produse pentru care am ajuns să dezvolt o adevărată obsesie, în sensul bun al cuvântului. Locația, Bookafe, o cafenea de pe strada Nicolae Jiga (fosta Castanilor) nr. 25, te cucerește prin ambianța plină de liniște și servirea ireproșabilă.

Astfel, aseară am aflat lucruri noi, proiecte noi pe care le au în plan cei de la Farmec și am împărțit impresii cu privire la actualele produse. Totuși, în momentul în care au ajuns să circule printre noi paleta cu gama completă a lacurilor de unghii și catalogul discuția s-a axat pe marea problemă orădeană: produsele se găsesc greu în magazine. Unele sunt răsfirate peste tot, altele nici nu prea se găsesc (de exemplu, eu nu am găsit până acum în Oradea un produs care a făcut mult bine tenului meu gras, și anume gelul exfoliant din gama Gerovital Plant Forte). Și totuși, stocuri mulțumitoare, mai ales în ceea ce privește îngrijirea tenului, am găsit în Carrefour Lotus sau în Kaufland. În ceea ce privește ojele, de obicei aveau foarte multe nuanțe, inclusiv cele din gama Farmec Collection, cei de la magazinul Crișul, la parter. Tot acolo se găsesc cele mai multe produse de la Farmec în Oradea. Oje am mai văzut în magazinele DM, în Carrefour Lotus, la standul de make-up (ce-i drept, sunt mai puține ca și în Crișul), dar și la magazine mai mici precum Andreea Beauty din cartierul Nufărul (vis-a-vis de McDonalds, mai sus de TreiG). Până nu demult, obișnuiam să profit de vizitele bianuale pe care le făceam la Timișoara și veneam acasă cu pungile pline de Farmec de la magazinul propriu, de pe strada Lucian Blaga. În ultimul timp însă am descoperit magazinul online, unde găsesc mereu toate produsele de care am nevoie și, pentru 8 lei în plus pe care îi dau pe transport, scap și de adaosurile comerciale și de timpul necesar pentru a colinda toate magazinele din oraș. Eu apelez la Poșta Română pentru curierat pentru că distanța Cluj-Napoca - Oradea e relativ mică, iar coletul ajunge la timp, intact, sigilat, fără nicio problemă.

Gama mea preferată care, din păcate, nu
se mai găsește. Am mai rămas cu puțin gel
purificator, un strop de fluid tonic și un plic
de mască, iar crema este gata de multă vreme
O idee bună a fost cea a „recomandărilor”, să scriem ce produse considerăm că lipsesc din portofoliul lor. Personal, îmi doresc produse pentru machiaj și îmi pare bine că firma deja face demersuri în acest sens, dar mi-aș dori și ca gama de ape de parfum să se îmbogățească în continuare, fie și cu ediții limitate, ca și până acum. În ceea ce privește latura nostalgică, produsele care au fost și nu mai sunt, dar ne-am dori să fie printre noi din nou, eu am menționat gama pentru ten gras și mixt cu aloe vera și ceai verde, mai ales gelul purificator pentru față care m-a salvat de o acnee teribilă în 2011 alături de celelalte trei produse din gamă: masca astringentă cu aplicare săptămânală, fluidul tonic-hidratant și crema matifiantă. Am uitat să menționez că mi-aș dori să găsesc în continuare loțiunea de corp cu efect de strălucire, o adevărată „bijuterie” pentru pielea bronzată. 


Mulțumim celor de la Farmec, reprezentați de Alina, pentru cadoul pregătit, cu siguranță vom avea o vară fermecată și un bronz de invidiat! Mulțumim și gazdelor de la Bookafe pentru amabilitate și pentru cel mai bun Cheesecake și pentru acel fresh delicios de pepene verde. Nu în ultimul rând, mulțumim Ioanei Ștef, ambasadoarea Farmec în cadrul campaniei Românce cu Farmec, pentru că datorită ei cei de la Farmec au poposit pe meleagurile orădene.


Vă mai așteptăm!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu