marți, 8 octombrie 2013

O tentație (i)rezistibilă

Draga mea,

Ne cunoaștem din copilărie când, în inocența mea, nu îmi dădeam seama de sentimentele pe care le nutresc față de tine, de dependența ce mă chinuie mereu. Dar nici până în ziua de azi nu am apucat să-ți vorbesc sincer, așadar, pe acest răvaș aștern gândurile mele cele mai profunde în ceea ce te privește. Ești tentația mea supremă... Am ajuns să fiu dependentă de tine, simt că ne leagă un fior metafizic ce alții nu-l vor înțelege niciodată. Unii încearcă să mă convingă că totul e un soi de comedie, dar eu încerc să le explic (în van) că ceea ce noi trăim, fiecare experiență parcă e ruptă dintr-un film de Oscar. Ce? Ei nu au astfel de tentații?!?

Nu ai idee cum arată cu adevărat o zi din viața mea când nu ești în preajmă... Mă trezesc dimineața gândindu-mă la tine și la faptul că în curând te vei trezi și tu. Mă ridic din pat mai mult adormită decât trează și brusc realizez că e vremea să merg la facultate și nici în această dimineață nu te voi putea vizita. Totodată, mă cuprinde gelozia când ma gândesc că până ce voi ieși de la cursuri tu vei fi primit deja prea multe vizite încât să te surprindă sosirile mele, și așa prea rare. Și asta mă întristeaza... După un lung ritual de toaletare și înfrumusețare (că, deh! poate apuc să-ți fac o vizită în pauzele dintre cursuri, știind că tu ești și vei fi mereu acolo), parcă mai obosită decât când m-am ridicat din pat, mă așez la masă să iau micul dejun: o felie de pâine prăjită cu unt și o cană de ceai aburind. Mamăăă, micul dejun e mai obosit ca mine! Și atunci apari tu în mintea mea și luminezi totul. Mă gândesc că ar fi bine să am mereu o părticică din tine și atunci și banala pâine prăjită ar deveni un festin. Cursurile-s lungi și de multe ori, ca într-un vis, tu apari în mintea mea și mă motivezi să merg mai departe, iar serile în care nu te văd și nici nu pot să te am aproape de mine sunt amare, încețoșate. Tot ce mai îmi rămâne de făcut este să merg la culcare și să adorm cu gândul la tine și să sper că mâine ne-om revedea... Că ne-om revedea și tu vei avea din nou o surpriză pregătită pentru mine, pentru că mereu m-ai surprins cu ceva nou, inedit. Pe scurt, ești mereu în gândul meu și trebuie să lupt mereu contra tentației.

Ieri, prietena mea cea mai bună mi-a făcut o invitație la film și mi-a propus filmul “Thanks for Sharing” / „Tentatii (i)rezistibile” deoarece, consideră ea, și eu am o tentație (i)rezistibilă, bineînțeles - față de tine... Și cred că voi răspunde afirmativ invitației din două motive. În primul rând, din distribuție fac parte actori de categoria I, de exemplu Mark Ruffalo, nominalizat la Oscar, Tim Robbins, câștigător al premiului Oscar sau Gwyneth Paltrow, iar tema abordată de film demolează un tabu (încă) cotidian.

În al doilea rând, asta înseamnă că voi fi prin zonă, iar după ce ies de la cinema te voi vizita și... atunci va începe dezmățul! Nu mă voi mulțumi cu puțin și mă voi înfrupta toată seara. Voi lua o Amandină, o felie de tort Sacher, o Caramela, ba poate și o bezea... Și un ecler!


sursă foto
P.S. Draga mea, ești cofetăria sufletului meu! Nu îmi pot imagina cât de banală ar fi viața mea fără aromele tale! Ești tentația mea supremă!


Articol scris pentru SuperBlog 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu